*

28.2.09

Shädy Äcres og 5080.no konkurrerer hardt om denne ukes pris for beste satire. Shädy med "Til forsvar for Frp" og "The Freedom Unicorn Adresses the Nation". 5080 med Jan Tore Sanners utspill mot Knut Storbergets plutselige flipflopping på spørsmålet om han er frisk eller ikke. Dessverre så var deres artikkel om at Frp går inn for snik-nazifisering mindre subtil, så poeng Shädy Äcres. Men på den annen side var kommentartråden etter den artikkelen verdt sin egen vekt i gull.* Så: Uavgjort! Dette er en ny gullalder for norsk satire! Gullalder!


* (og siden den består av en liten sky av elektroner så er den verdt ca. 0.00000000000000000000000012g gull).

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Godt å se at vi får betalt for kommentarene våre. Vi erkjenner at den med snik-nazifisering ikke var særlig subtil, noe som heller ikke var meningen, men det hadde ikkje gjort noe å tape for "The Freedom Unicorn Adress the Nation".

February 28, 2009 11:24 am  
Blogger Mikkel said...

Thumbs up til 5080 for den Storberget-saken!

Jeg vil gjerne takke Gud den almektige som skapte himmelen og jorden. Intet av dette ville vært mulig uten den uvurderlige støtten fra min familie, i dette tilfelle min bror, som heldigvis ikke forstår begrepet "habilitet".

February 28, 2009 11:32 am  
Blogger mrtn said...

Mikkel: Hey, jeg tror du er litt inhabil om du skal bestemme om jeg er habil eller ikke, er du ikke?

5080: For all del, jeg lo høyt av den. Jeg følte bare at det var en sub-optimal LOL. Keep up the awesome work, begge to!

March 01, 2009 7:27 pm  

Post a Comment

<< Home