*

12.2.08

Teoretiske jenter

I morgen klokken 20.00 blir jeg intervjuet på radioprogrammet "Teoretiske jenter" på Radio Nova. Jeg skal snakke om blogging og - tilsynelatende - neonarsissisme. Jeg har ennå ikke helt forstått hva neonarsissisme er, men jeg mistenker at det ikke er et voldsomt fruktbart begrep for å forstå blogging.

Siste gang jeg var i studio der var det så varmt at jeg nesten besvimte (på den annen side ble jeg dødssyk samme dag, kan ha hatt noe med det å gjøre). Kanskje du blir heldig og hører meg blacke ut live denne gangen! Tune in, turn on, black out. Lytt på nett eller på FM 99.3. Onsdag klokken 20.00.

Labels: , , , , ,

6 Comments:

Blogger Kristoffer Jul-Larsen said...

Neonarcissus stirret så lenge på skjermen at han dunket pannen i glasset og fikk en ukledelig kul.

February 12, 2008 1:20 pm  
Blogger mrtn said...

Han kunne ikke rive øynene vekk fra sin egen Facebookprofil.

February 12, 2008 1:29 pm  
Blogger Susanne Christensen said...

Neonnarcissisme, it's so eighties.

February 13, 2008 7:34 pm  
Blogger mrtn said...

Jeg liker å tenke på meg selv som post-neo-narcissisist. Først er det "meg", så er det "meg og deg". Nå har jeg gått over til "meg meg meg".

February 14, 2008 2:51 pm  
Blogger Kristoffer Jul-Larsen said...

Jeg er nu-rave.

February 14, 2008 4:32 pm  
Blogger mrtn said...

Nu-rave er old skool. Men la oss nå snakke litt om meg.

February 14, 2008 4:41 pm  

Post a Comment

<< Home