*

28.2.08

Hektisk uke

av Martin Grüner Larsen (tekst)/Martin Grüner Larsen (ikke foto)
Det er hektisk i Klassekampen og med forberedelser til nytt Litlivenummer som er på vei og den fine kvelden om biografi som jeg ledet på Litteratur på Blå tirsdag denne uken, har det gått litt slag i slag denne uken.

Puster ikke
Jeg har ikke riktig tid til å verken blogge eller puste for tiden. Men jeg kan iallefall stoppe innom og informere om at jeg har skrevet tre saker så langt i Klassekampen.

Skriver saker
Den første sto tirsdag og var et intervju med Jon Michelet. Den kom ikke på nett, dessverre. Den neste var denne saken her, som er en oppfølger av biografidebatten. Den tredje sto idag, og var bare en rekke korte kommentarer fra signaturene på Nasjonalmuseet-brevet som KK dekker idag. Jeg tok også bildet av Ketil Nergaard i den saken, forresten.

Ikke påvirket
Påvirket av journalistisk skrivemåte? Jeg? Tuller du?
epostbyline

0 Comments:

Post a Comment

<< Home