*

31.10.05

der menes III


Jeg har en tekst i det nyeste nummer av AKA (tema: "Form"). Websidene til AKA er desverre ikke oppdatert, så jeg kan ikke linke til artikkelen. Men bladet finnes i bred distribusjon gratis rundt omkring på høyden, sammen med Studvest.

Teksten er en anmeldelse av busskuret som sto på Torgallmenningen til informasjon om Clear Channel-avtalen, som om det var et stykke politisk kunst. Det er altså en slags pastisj av kunstkritikkspråket. Den var veldig moro å skrive, men jeg gikk kanskje litt over the top.

2 Comments:

Blogger geir brede said...

takk for en spennende blogg. noe i mot at jeg forteller en venn om den?

tenkte jeg skulle fortelle om en som la igjen en bedskjed på min blogg. han tjente masse penger nesten uten gjøre noen ting! sjekk bloggen min og se linken som han la igjen!

November 01, 2005 6:36 pm  
Blogger mrtn said...

1) Selvsagt ikke!

2) Oi så spennende det høres ut, det med pengene! Tusen takk, altså, men jeg trenger det ikke, for jeg har fått mailkontakt med en hyggelig mann i Nigeria som jeg har en stor businessavtale på gang med. Jeg kan desverre ikke si mer, men jeg skal si fra når ting har skjedd!

November 01, 2005 7:42 pm  

Post a Comment

<< Home