*

12.9.05

Ok. Jeg tar tilbake alt det elitistiske jeg sa. Det er idag det skjer. Vær så snill: gå og stem. Jeg har, pga. at jeg er av utenlandsk opprinnelse (ikke ulikt Gjerningsmannen), ikke stemmerett, og jeg blir grønn av misunnelse over folk som kan. Og ser rødt over folk som har stemmerett men ikke bruker den. Jeg orker ikke, jeg orker ikke, jeg orker virkelig, virkelig ikke: fire år til med Stortinget myldrende av den Uhellige Alliansen mellom de skinnhellige og den instrumentelle fornuft og lomme-Hitler med tungen på vektskålen. Så derfor:


STEM!! STEM. (stem!)

3 Comments:

Blogger Åsne Hagen said...

Ja, jeg har vært og gjort min borgerplikt i dag! Det føltes bra. Bedre enn ingenting.

September 12, 2005 9:29 pm  
Blogger mrtn said...

Bra Åsne! Gratulerer, og godt valg!

September 12, 2005 9:30 pm  
Blogger mrtn said...

Jepp, men Guds straff er over oss. Iallefall her i Bergen. Hvor er Noah når du trenger ham?

September 14, 2005 8:09 am  

Post a Comment

<< Home