*

5.8.05

And good morning to you too.

5 Comments:

Blogger Susanne Christensen said...

Dette var så bra! Får lyst at køre med rumpen bar på en Harley nu:)

August 05, 2005 3:30 pm  
Blogger mrtn said...

Jepp, og de der dobbeltdekkerbusser er sikkert et helt *fantastisk* sted at sole sig topløs.

August 05, 2005 3:32 pm  
Blogger Susanne Christensen said...

Gå og leg med en terrorist? Jeg er enig med dig, Martin.

August 05, 2005 5:10 pm  
Blogger mrtn said...

Jeg er også enig med mig selv, men det betyder ikke at jeg ikke kommer til å sole mig topløs på en dobbeltdekkerbuss. ;)

Foriøvrig, et alvorlig spørsmål: hvorfor i all verden har kvinner ikke lov til å sole sig topløse når mænd har det? Hvis *det* ikke er kvindediskrimenerende, så ved jeg ikke hvad der er det. Og det er altså ikke noget jeg siger fordi jeg har lyst til at se flere topløse kvinder.

August 05, 2005 6:09 pm  
Blogger Susanne Christensen said...

Ja hvad faen, det er bare en overkrop. Vi må komme os over de barnlige fikseringer --

August 05, 2005 7:41 pm  

Post a Comment

<< Home