*

9.3.05

Drøm om logikk

Jeg drømte at jeg var tilbake på filosofi grunnfag og prøvde å oversette sangen "Because" av the Beatles til setningslogikk. Jeg kom fram til noe i retning av:

(World ^ round) => Turns me on

(Wind ^ high) => Blows my mind

Love ^ all
Love ^ new
Love ^ all
Love ^ You

(Sky ^ Blue) => Makes me cry

Men i våken tilstand tror jeg ikke dette stemmer. Uansett så var mitt største problem hvordan i all verden man skulle oversette "aaaaaaa-aaa-ah" til setningslogikk.

Noen som vil prøve seg på en setningspsykoanalyse?

2 Comments:

Blogger Gaute said...

Surgeon General's Warning: Vilkårlig applikasjon av logikk på estetikken og/eller moralens arena kan gjøre deg til objektivist!

March 09, 2005 5:23 pm  
Blogger Gaute said...

This comment has been removed by a blog administrator.

March 09, 2005 5:23 pm  

Post a Comment

<< Home