*

2.1.05

GODT NYTTÅR!

Vi var på nyttårsfest hos Øystein igår. Det ble fuktig, og var moro. Vi hadde egentlig tenkt oss dit idag for å hjelpe til med ryddinga, og delta i Det Store Baccalao-gildet som nødvendigvis må komme, men jeg våknet med et middels stort sagbruk på innsiden av hodet mitt, og tilbragte store deler av dagen i skytteltrafikk mellom sengen og den store hvite telefon. Like godt å få Årets Bakrus ut av veien på den aller første dagen.

Det var ellers høy bloggertetthet i Residensen (på et tidspunkt satt jeg, Øystein, Ragnfrid, og Silje ved siden av hverandre, med altså en bloggertetthet på ca. 2 per kvadratmeter, men uten at jeg klarte å ta et eneste bra bilde) og altså også flere digitalkameraer i mengden. En del bilder på Øysteins blogg. Jeg var visst linselus der borte, det var virkelig ikke meningen, men er glad for å se et så bra bilde av meg og min elskede. Også et bra bilde av Espen og Njord, samt to ubetalelige bilder av Øystein i lystig lag.

Takk til Øystein for en fin fest! Takk til alle for et godt liv! Jeg hadde det fantastisk ifjor, og ønsker dere alle et riktig godt nyttår, og takk for det gamle!


Nyttår på balkongen. Posted by Hello

1 Comments:

Blogger Silje said...

godt nyttår til dere begge to. det var skøy.

hilsen silje.

January 02, 2005 1:37 pm  

Post a Comment

<< Home