*

15.12.04

Postmodernism is dead. You heard it here first. No, really.

6 Comments:

Blogger Susanne Christensen said...

Martin, I beg to differ. Hér var det så jeg skulle skrive langt og indsigtsfuld -- Men nej, jeg skal blot akke mig over Fredrik Drevons hadefulde anmeldelse af Anne-Britt Gran i gårsdagens KK, hvornår stopper denne fundamentalistiske hetz mod postmodernismen?? I'd like to know.

December 15, 2004 1:02 pm  
Blogger mrtn said...

Nu har jeg ikke læst den anmeldelse i KK, men hvis du disser postmodernismen, så har du aldrig fanget en kanin og er ikke noen venn af mig. Det er alt der er at sige om den sagen.

December 15, 2004 8:51 pm  
Blogger mrtn said...

Medmindre du heter Markus, i hvilket tilfelle du tror på tegnets referensialitet, og at virkeligheten er påviselig, men er ikke desto mindre en venn av meg. Men hvorvidt du har fanget en kanin vites ikke.

December 15, 2004 9:00 pm  
Blogger Kristoffer Jul-Larsen said...

Markus har aldri fanget noe som helst. Men ta deg en prat med ham om postmodernismen en gang til. Jeg syntes å ane en nyanseforskjell sist han var hjemme.

December 15, 2004 10:30 pm  
Blogger mrtn said...

Koff, gamle ørn! Så krivelig å se deg her! Indikerer blogprofilen at du har en egen blogg?

Jeg hadde faktisk en lengre samtale om Markus med dette akkurat idag, og han er faktisk litt av inspirasjonen til akkurat denne posten, men mest en tekst jeg driver på og oversetter som hevder det samme. Og du har helt rett, det er nyanseforskjeller nå.

December 16, 2004 1:12 am  
Blogger Kristoffer Jul-Larsen said...

Joda, det finnes en blog, en helt ny en. Kun en post så langt, men det kommer mer. Forhåpentligvis. Alle forslag til endringer, og særlig til tema, mottas med takk. http://www.unge-anemiske-menn.blogspot.com

December 16, 2004 12:38 pm  

Post a Comment

<< Home