*

17.10.04

Pedro, sønn av Jesus

Hurra for min gode venn "både høy og -" Stein Lllanos* som har forlovet seg med sin kjæreste, Åsta Ytre! Det er nesten så man blir helt rørt. De blir voksne så fort. Snufs.

Stein, degos-alibiet i min venneflokk**, jobber for tiden med å bryte ned kjønnsrollemønstrene i dataspill, så det var vel passende at det var Åsta som fridde til ham, i Tivoli. Gratulerer til det heldige par, og for å sitere Erlend Loe, den kjente norske kjønnsteoretiker: revolusjonær praksis, i full fart avsted over landeveien og sol hele dagen.

* Som til tross for kallenavnet kun er Stein med stor S, og kun høy i den tradisjonelle geografiske forstand.
** Som også er en av de beste venner man kan ha.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hehe, vet ikke om du fortsatt bruker denne bloggen jeg, siden det ikke er noe paa den for 2005..., men jeg var ute og googlet paa navnet mitt, og fant det her. Forlovelsen min proklamert til hele verden (bare vent, jeg sladrer til Stein). Rart og fint, i grunn :)

April 06, 2005 5:26 pm  

Post a Comment

<< Home